29 april 3e dag - Reisverslag uit Bielefeld, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu 29 april 3e dag - Reisverslag uit Bielefeld, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu

29 april 3e dag

Door: Peter van Osch

Blijf op de hoogte en volg Peter

29 April 2013 | Duitsland, Bielefeld

Dag 3, maandag 29 april, 139km
Vanmorgen begon met een domper. Peter Verheijen had er al een slecht gevoel bij en de proefrit was snel afgelopen. De knie wilde niet meer. Einde avontuur.
Gelukkig had Peter de terugreis al geregeld, voor het geval dat.
Baaaaalen in ieder geval.
Het ontbijt hebben we ons toch goed laten smaken. Ging ook niet anders, een echt overvloedig boeren ontbijt in een geweldige ambiance. Een echt authentieke boerentaal met open haard en oude spullen.
Tenslotte het afscheid en een laatste foto en dan verder met drie...
Een voorspoedige tocht met een stralende zon in het begin en de hele dag met de wind ion de rug. Wel koud en later bewolking en een paar druppels regen.
Mooie landelijke wegen, landerijen en grote boeren bedrijven. De dom van Münster bekeken, daarna een grote bak koffie om weer warm te worden.
Na 136 km aankomst op een camping in Bielefeld. Weer een culinair hoogstandje van Theo tegen afbraakprijzen. Als we zo doorgaan kunnen we on een 5sterren hotel in Berlijn veroorloven.
Tenslotte een Krombacher donker Weizen, ging niet anders aangezien we even wilden opwarmen.
Gr.
Peter

• 30 April 2013 - 08:57

Marleen Halfers:

Hoi Berlijn fietsers

Jammer voor Peter V en ook voor jullie. Laat het geen afvalrace worden dus neem op tijd rust !
    Vannacht hebben meerdere mensen in de buitenlucht doorgebracht. Gisteravond zaten de singels al vol met mensen in tenten en onder dekens die hun spullen te koop aanbieden. Hopelijk hebben jullie nu beter geslapen en kunnen er vandaag weer de nodige kilometers afgelegd worden.

We denken vaak aan jullie !

Groetjes Marleen.