Dag 7, vrijdag 3 mei,Thale-Bernburg, 101km, (752km - Reisverslag uit Bernburg, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu Dag 7, vrijdag 3 mei,Thale-Bernburg, 101km, (752km - Reisverslag uit Bernburg, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu

Dag 7, vrijdag 3 mei,Thale-Bernburg, 101km, (752km

Door: Peter van Osch

Blijf op de hoogte en volg Peter

03 Mei 2013 | Duitsland, Bernburg

Gisteravond nog gezellig gebuurd met Gerrit uit St.Anthonis. Een allround bouwvakker in de Vut, alleen onderweg naar zijn dochter in Warschau.
Mooie verhalen weer bij een lekker potje bier. En een goeie tip om mijn versnellingen beter af te stellen.
Weer goed geslapen en een mooi ontbijt.
Voor het ontbijt de tip van Gerrit in praktijk gebracht met als gevolg een afgebroken derailleur . Het ontbijt smaakte toch iets minder.
Gelukkig was er een goede fietsenmaker in de buurt zodat we de reis met een dik uur vertraging konden voorzetten.
Vandaag eindelijk warmer weer, korte broeken en korte mouwen. Nog een paar heuvels en verder een vlakke rit, wel nog met wind tegen.
En een fiets die reed als een zonnetje.
Na 101 km Bernburg een spotgoedkope camping gevonden €3,00 pp, is toch lachen.
Vanavond weer gezellig, met een Duitser Stephan en een Nederlands stel Joost en Floor.
Dus ik ga nu maar afsluiten.
Gr.
Peer

• 03 Mei 2013 - 23:57

Annie Van Gansewinkel:

Dag Theo, Peer en Peter,

de laatste berichten klinken wat minder naar afzien en meer naar genieten. Gelukkig maar. Sinds enkele dagen volg ik jullie op deze site. Het is een hele onderneming, waarvan jullie bij de eindstreep hopelijk snel de ontberingen vergeten. Jullie zijn nu ver over de helft, een knappe prestatie. Daar is de Hel van Wageningen niets bij.
    Veel succes nog en vooral ook veel plezier!

Hartelijke groeten,

Annie

• 04 Mei 2013 - 11:42

Rob:

Hallo pa, Peter en Theo.

Jullie zijn al flink onderweg. Klinkt goed.
    Nog veel succes en plezier met de rest van de rit.

Groeten!
    Rob