Dag 9, zondag 5 mei, Raben-Berlijn 120km(1016km) - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu Dag 9, zondag 5 mei, Raben-Berlijn 120km(1016km) - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu

Dag 9, zondag 5 mei, Raben-Berlijn 120km(1016km)

Door: Peter van Osch

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Mei 2013 | Duitsland, Berlijn

Vandaag schitterend weer en geen wind. Mooie fietspaden en toch nog redelijk heuvelachtig. Weer door uitgestrekte bos en landbouw gebieden, lijkt geen einde aan te komen. Onder Potsdam, komen we een aantal grote meren tegen en merken we dat het zondag is en veel mensen erop uit trekken.
Soms moeten we file rijden. In de buurt van Berlijn zijn het de vele verkeerslichten die voor het nodige oponthoud zorgen.
Maar dan om 17:15 komen we bij de Brandenburger Tor aan.
Peter Verheijen staat ons al op te wachten om wat foto's te maken.
Daarna een eerste dikke pot bier, gaat er gemakkelijk in.
Daarna hotel, Italiaan, een korte wandeling en slapen.
Gr.
Peer

• 06 Mei 2013 - 08:03

Marleen Halfers:

Hoi Berlijnfietsers

Proficiat. Eindpunt bereikt. Jullie hebben een hele prestatie geleverd. Het zijn toch meer kilometers geworden dan jullie dachten. Ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen.

Tot morgen.
    Groetjes Marleen

• 06 Mei 2013 - 08:22

Annie Van Gansewinkel:

Dag allemaal,

jullie hebben het gehaald, geweldig! Meer dan 1000 km in de benen.
    Vandaag misschien nog een rondje om een beetje af te kicken?
    En wat mooi dat Peter V. op jullie stond te wachten. Toch een soort feestelijke intocht daar bij de Brandenburger Tor.
    Geniet nog van Berlijn vandaag en voor morgen een goede thuisreis.

Hartelijke groeten,

Annie

• 06 Mei 2013 - 09:25

Stefan:

Hallo heren,

Gefeliciteerd met de mooie prestatie! Weer een eindpunt bereikt. Is het volgende al bepaald? Geniet van Berlijn en goede reis terug.

Groeten, ook van Marjolein,

Stefan

• 06 Mei 2013 - 18:43

Karin Verstappen-van Gansewinkel:

Hallo fietsers,

Hartelijk gefeliciteerd met deze mooie prestatie!

Geniet van Berlijn en een goede terugreis gewenst.

Groetjes (ook van Peter, Sandra en Dennis),
    Karin

• 06 Mei 2013 - 18:55

Gerry:

TOP gedaan mannen.Goed te horen dat jullie deze mooie uitdaging hebben voltooid.
    ..en zijn alle knieën verder heel gebleven....
    Nog een fijn verblijf in Berlijn en tot dinsdag.

groetjes Gerry

• 07 Mei 2013 - 20:20

Will:

Dag alle Peters,
    We vonden het fijn dat we jullie reisverslag steeds konden lezen en de reis konden volgen. Proficiat dat jullie Berlijn hebben gehaald en nog wel door weer en wind. Jammer van Peter V dat hij zo snel moest afhaken, maar wel ontzettend leuk dat hij al in Berlijn was toen de andere Peers verschenen.
    Jullie zitten inmiddels natuurlijk bij jullie vrouwen gezellig aan tafel en wij horen later graag jullie verhaal en bekijken we foto's mee.
    Lieve groeten, Gerard en Will

• 07 Mei 2013 - 20:23

Will:

Ha Theo,
    Sorry dat ik de Peers noemde, maar jij was er ook bij en jij hebt het ook gehaald. Proficiat!!
    We zien je later.
    Groetjes gerard en will