Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Weert, Nederland van Peter Osch - WaarBenJij.nu Nog een nachtje slapen - Reisverslag uit Weert, Nederland van Peter Osch - WaarBenJij.nu

Nog een nachtje slapen

Door: Peter van Osch

Blijf op de hoogte en volg Peter

26 April 2013 | Nederland, Weert

Vandaag weer een enerverende dag. De laatste loodjes op het werk wegen toch wel erg zwaar.
En dan eigenlijk nog alles bij elkaar zoeken en inpakken. Ook Els moet aan de slag, omdat de dames ook een weekend gaan fietsen.
En dan verdomme, de GPS nog even controleren, staan de routes er toch niet goed op. De routes nog even wat verder filteren en dan maar op hoop van zegen. Peter van Osta heeft in ieder geval ook nog een GPS bij zich.
Nu nog een wijntje en dan slapen.
Groetjes,
Peter

• 27 April 2013 - 10:49

Stefan Halfers :

C'mon mannen! Succes en geniet ervan!

• 28 April 2013 - 19:59

Ria Van Osta:

Hallo mannen,
    De start gistermorgen was erg feestelijk ( Peter werd 55) en gezellig.
    Terwijl ik dit type kan ik zeggen dat wij dames een gezellige fietstocht hebben gehad.
    Jullie hebben de 1e nacht flink kou geleden maar het wordt beter. Zet hem op!!!!!

• 28 April 2013 - 20:39

Marleen Halfers:

Hoi Berlijn fietsers !
    Ik weet nu ook wat het is om veel kilometers op het zadel te zitten ! Vermoeiend maar wel leuk !
    Jullie hebben nog heel wat kilometers te gaan maar dit moet gaan lukken . Vooral als jullie vannacht beter kunnen slapen en het minder koud is.
    Succes met fietsen en veel plezier.

• 28 April 2013 - 22:07

Els :

Ha mannen,

Ik ga zo mijn bedje opzoeken. Het was geweldig leuk met de vrouwen op de fiets.
    Moe maar voldaan.
    Ben blij dat ik niet naar Berlijn hoef te fietsen.
    Jullie vannacht ook een warm bedje, geniet ervan.
    succes verder en tot hoors.

xx
    Els