maandag 13 juni 2016 Dag 04 - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu maandag 13 juni 2016 Dag 04 - Reisverslag uit Trier, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu

maandag 13 juni 2016 Dag 04

Door: Peter & Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

13 Juni 2016 | Duitsland, Trier

Gerolstein - Trier 85 km

Vannacht behoorlijk wat regen op onze tent gekregen. En een slechte nacht voor Els. Gelukkig toch droog kunnen vertrekken. De hele dag afwisselend droog weer afgewisseld met regenbuitjes. En maandag, dus moeilijk om aan koffie te komen. We komen nu ook de eerste lange afstand fietsers tegen. Nog even buurten met een viertal uit Tienray met foetelfietsen, onderweg naar Trier en dan via Luxemburg weer terug. Na Kyllburg kwam dan de beloofde beklimming uit dit deel van de beschrijving.
Wat een puist, maar we zijn boven gekomen. Daarna steeds korte beklimmingen en afdalingen.
Bij Erdorf, dan de eerste lekke band. Effe plakken, shit koolzuur patroon leeg, gelukkig nog een andere meegenomen. Begint het ook nog te regenen, alles weer in de tassen. Batterijen van de GPS op, even andere erin. Dan maar weer verder. Na twee kilometer, weer batterijen leeg. Nu de goede, volle batterijen erin. 20 km verder weer de batterijen leeg. Geen reserve batterijen te vinden.
Prompt ook verkeerde gereden, maar gelukkig bij een winkel waar ze batterijen verkochten.
Verder weer prima kunnen fietsen, tot ons hotelletje in Trier. Even lekker bijkomen, zouden we ook aan kunnen wennen. Op bed, naar België - Italië kijken.
Morgen op naar Frankrijk.

• 13 Juni 2016 - 22:53

Monique:

Dat klinkt als n pechdag wat jullie zo te lezen zelfs met enige humor hebben doorstaan.
    lekker dan n hotelletje. ..hoop dat jullie goed slapen en er morgen weer tegen kunnen.
    lieve groeten van ons. Xxx

• 13 Juni 2016 - 23:22

Rob:

Sow lekkere dag. Achterad kun je er om lachen. Ik zag wel dat de helft van mijn vorige bericht was verdwenen... Helaas

• 14 Juni 2016 - 17:23

Theo Halfers:

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Houd moed, hopelijk is het geluk de komende dagen aan jullie zijde.

• 14 Juni 2016 - 19:40

Marlie Gudden:

Wat een stoer, dapper koppel zijn jullie!