zaterdag 2 juli 2016 Dag 23 - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu zaterdag 2 juli 2016 Dag 23 - Reisverslag uit Avignon, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

zaterdag 2 juli 2016 Dag 23

Door: Peter en Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

02 Juli 2016 | Frankrijk, Avignon

Rustdag Avignon

Hehe eindelijk een rustdag, hebben we wel verdiend.
Onze buren (België) hebben ons mooi laten zitten, maar nu kunnen we donderdag wel samen met Charlotte en Daan juichen voor onze andere buren, de Duitsers.

Lekker ontbijtje de tent inpakken en dan Avignon in. Heerlijk dwalen door het Palais des Papes, terwijl Els buiten in haar boek gaat lezen. Wat een paleis, geweldig.
Op de camping beginnen zich meer fietsers te verzamelen en om 21:15 arriveert de bus uit Arles. Na een tussenstop in Suze la Rousse gaan we op weg naar Nederland.....

• 18 Februari 2018 - 11:46

Marleen Craeynest:

Fantastisch, wat jullie gedaan hebben. Marc en ik gaan hetzelfde doen half mei. We vertrekken vanuit Belgie en komen wat verdero op de "groene weg nr de Middel. Zee.
    Hoe geraken wij best terug vanuit het Zuiden, bijv Avignon, mét de fietsen terug naar Brussel, met trein of bus.
    Met welke organisatie zijn jullie teruggereisd vanuit Avignon?
    Marleen uit Brussel