donderdag 16 juni 2016 Dag 07 - Reisverslag uit Crévic, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu donderdag 16 juni 2016 Dag 07 - Reisverslag uit Crévic, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

donderdag 16 juni 2016 Dag 07

Door: Peter & Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Juni 2016 | Frankrijk, Crévic

Brulange - Crevit 73 km

Vanmorgen gezellig gegeten met Sue en Tom en nog wat reiservaringen uitgewisseld. En weer op pad. Vandaag nog een beetje kouder en weer iets meer buien, het mag van ons ondertussen wel beter weer worden. Het landschap is overigens prachtig en mooi groen. Het schijnt hier al ongeveer een hele maand geregend te hebben. Na ongeveer 30 km vinden we een café om wat koffie te drinken. We besluiten toch maar een B&B te zoeken en vinden er een in Crevit. Na flink wat beklimmingen en afdalingen komen we daar rond 16:00 aan. Een gezellig wat ouder echtpaar, waar we 's avonds ook mee kunnen eten. En de was kunnen laten doen! Internet hebben ze ook, het lukt alleen niet om het bij ons werkend te krijgen. De maaltijd vergoedt echter veel. Een keurig 3-gangen menu met frisse rose. En wat een mazzel voor de Duitsers dat ze nog gelijk spelen tegen de Polen.
Groetjes Els en Peter.
Oh ja, over het weer zullen we het maar niet meer hebben, blijft maar kouder worden.

• 17 Juni 2016 - 12:43

Stefan:

Bikkels! Mooie foto's ook.

Blijf volhouden, route naar de zon vordert gestaag, dus die zon komt ongetwijfeld.

Groeten,

Stefan

• 17 Juni 2016 - 13:12

Carla Van Der Emde:

Wat leuk om jullie ervaringen te lezen! Tjee en wat een bikkels zijn jullie, respect! Nog heel veel fietsplezier en hopelijk goed weer.

Groetjes, Carla

• 17 Juni 2016 - 13:39

Marleen Halfers:

Leuk om jullie te volgen !
    We weten uit ervaring als de natuur erg groen is, is het weer minder ! Hier is het ook erg groen en het onkruid groeit hard !
    Zoals Stefan schrijft, jullie komen steeds dichter bij de lijn waar de zon schijnt. Dus nog even volhouden.
    Volgende week wordt het hier ook beter dus bij jullie ook !
    Het ontmoeten van zoveel verschillende mensen maakt de fietstocht ook heel bijzonder.
    Op naar de volgende ontmoeting en ervaring.

Groetjes Marleen

• 17 Juni 2016 - 14:46

Theo:

Hoi Els en Peter,

Hier is het meer van hetzelfde, jullie beleven tenminste nog het een en ander. Die tent hebben jullie hopelijk niet voor niets meegenomen.
    Gewoon blijven doortrappen.
    Veel plezier verder.

Met groet,
    Theo

• 17 Juni 2016 - 17:55

Marjo En Willem:

Hoi Els en Peter,

Respect voor jullie doorzettingsvermogen (wij doen jullie het niet na) en we zullen duimen voor wat beter weer.

Groetjes,

Marjo en Willem

• 17 Juni 2016 - 19:02

Carin Verhaaren:

Wat leuk om jullie reis zo een beetje te volgen onderuit gezakt op de bank! Ook leuk om te lezen over de gezondere ontmoetingen met andere sportieveling.Veel fietsplezier en geniet van deze bijzondere tocht.