vrijdag 17 juni 2016 Dag 08 - Reisverslag uit Charmes, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu vrijdag 17 juni 2016 Dag 08 - Reisverslag uit Charmes, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

vrijdag 17 juni 2016 Dag 08

Door: Peter & Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

17 Juni 2016 | Frankrijk, Charmes

Crevit - Charmes 52 km

Vanmorgen na een goed ontbijt afscheid genomen van Michelle onze Franse gastvrouw. Lastig als je geen Frans spreekt, maar met handen en voeten kom je een heel eind. Weer dreigende luchten, maar we weten toch goed tussen de buien door te fietsen. Bij een grote hypermarche nemen we een koffie en hebben we weer eens internet. Dan weer op pad, alweer tegen de wind in, we waaien bijna terug de berg op. En overal nat, riviertjes buiten de oever en mais in het water. Gelukkig maar 50 km, maar Els twijfelt of dit nog wel leuk is. We nemen weer een hotelletje in Charmes, kijken wat voetbal en eten bij een prima Italiaan. Na het eten nog een wandeling door de vergane glorie van Charmes, levert samen met de zonsondergang mooie plaatjes op. Morgen op weg naar camping Ecolonie in Thietry, beloofd iets bijzonders te zijn.
Au revoir.

• 18 Juni 2016 - 14:31

Paul:

Vanaf morgen is het droog. Jullie hebben het ergste gehad.

• 18 Juni 2016 - 17:40

Wilma En Jet :

Hoi kanjers !!!

Wat ontzettend knap m zo door te zetten !!! We zijn supertrots op jullie """
    We gaan nu echt heel hard duimen voor heel veel

• 19 Juni 2016 - 17:05

Rob:

Zet hem nog even op! Hopelijk gaan jullie nu meer geluk met het weer hebben. Zet hem op en vergeet ook niet om te genieten.