donderdag 30 juni 2016 Dag 21 - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu donderdag 30 juni 2016 Dag 21 - Reisverslag uit Arles, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

donderdag 30 juni 2016 Dag 21

Door: Peter en Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

30 Juni 2016 | Frankrijk, Arles

Albaron - Arles 19 km

Gisteren avond was het toch nog laat geworden. Samen met Michiel uit Nijmegen hebben we wat ervaringen uitgewisseld en wat wijntjes gedronken.
Gelukkig hoeven we vandaag maar een stukje.
Onderweg komen we de 2 broers uit Den Haag weer eens tegen, etend in de schaduw. Ze zijn wat blijven plakken in Avignon en Arles en maken nu het rondje via Saintes Maries de la Mer, zodat ze zaterdag de bus in Arles kunnen nemen.
Wij gaan door naar Arles en maken een eerste verkenning door de stad. Leuke winkels, restaurants en monumenten. Daarna door naar onze B&B, Chateau Cornillon. Ligt toch iets verder uit het centrum dan gedacht. Maar de ontvangst is zeer gastvrij en de kamers en het huis zijn top.
Els gaat even op bed liggen en even later val ik zelf ook om. De vermoeienissen van de afgelopen weken.
Later fietsen we weer Arles binnen en komen meteen een Weerter echtpaar tegen, Familie van de buren van de ouders van Els. Gezellig, even buurten op het terras. Daarna verkennen we Arles, eten iets en kijken later naar Polen-Portugal, shit de Portugezen toch weer door.
Dan terug en heerlijk slapen in onze koninklijke bedden.