zaterdag 25 juni 2016 Dag 16 - Reisverslag uit Romans-sur-Isère, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu zaterdag 25 juni 2016 Dag 16 - Reisverslag uit Romans-sur-Isère, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

zaterdag 25 juni 2016 Dag 16

Door: Peter en Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

25 Juni 2016 | Frankrijk, Romans-sur-Isère

Meyrieu les Etangs - Romans sur Isere/Bourg de Peage 84 km

Vandaag minder warm en vanmorgen zelfs een paar regendruppels. We zijn vroeg op en zitten al om 8:00 op de fiets. De eerste 15 km zijn voornamelijk klimmen, dus dat willen we het liefst doen als het nog koel is.We komen vandaag regelmatig 2 broers tegen die al 17 jaar samen op vakantie gaan wandelen of fietsen. Dit is hun 3e grote fietstocht en ook wel de zwaarste.Na 45km komen we aan in Hauterives eigenlijk het eindpunt van vandaag. Het is pas 12:30 en we nemen een menu-de-jour bij een prima restaurant. We besluiten er nog een aantal kilometers aan te plakken en nemen een hotelletje in Bourg de Peage. Onderweg komen we nog een echtpaar tegen met ebikes, die de route van Zuid naar Noord fietsen. Els krijgt nog een vastlopende rem, wat verholpen kan worden door het wiel weer te centreren. We zien ook voor het eerst rijpe kersen en bloemknoppen in de zonnebloemen.
Voor het overige loopt de tocht voorspoedig, zodat we voor aankomst bij het hotel nog een pilsje kunnen drinken.
In het hotel kunnen we weer lekker douchen, wat kleren uitspoelen, lekker relaxen en misschien nog even de stad in lopen.
Au revoir

• 26 Juni 2016 - 10:10

Stefan Halfers :

Van harte gegund!

Zelfs als de rem op de rem trapt, gaan jullie door. Niet te stoppen!
    Succes weer!

Groeten, Stefan

• 26 Juni 2016 - 19:39

Rob:

Jullie gaan goed door! Nog veel plezier.