dinsdag 21 juni 2016 Dag 12 - Reisverslag uit Poligny, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu dinsdag 21 juni 2016 Dag 12 - Reisverslag uit Poligny, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

dinsdag 21 juni 2016 Dag 12

Door: Peter & Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

21 Juni 2016 | Frankrijk, Poligny

Marnay - Poligny 70 km

Wat een pokke weer vannacht. Alles weer nat en met regen vertrokken. De hele dag wisselend gebleven. We hebben ons schema maar weer omgegooid en fietsen nog een stuk Groene Weg naar Polligny, ook weer een stukje prachtig groen natuur. 'S middags komen we in Arc-et-Senan, bij een monument uit de tijd van de zoutwinning daar. Bij een leuk restaurant nemen we een menu du Jour, een heerlijk 3-gangen menu in no time geserveerd en billig natuurlijk. We komen ook weer een Nederlands echtpaar tegen op Rose bikes, een toch wel exclusief merk, wat we merken als ze ons voorbij snorren. Zij op een e-bike versie overigens.
Even later zet ik mijn fiets in de rand van de weg, om Els te helpen met het uittrekken van haar overschoenen. Een kabaal, breekt mijn standaard af, alles moet kapot bij mij :).
Na nog wat hellingen komen we aan op de camping waar we een glamping blokhut/tent hebben gehuurd via booking.com. Wil de beheerder ons in een klein trekkershutje plaatsen. Na wat gebel krijgen we toch ons kasteel. Heerlijk relaxed en lekker in de zon. In het stadje is een feest met live muziek, maar Els heeft de pijp leeg, dus daar ga ik maar even een uurtje naar toe.
Morgen dan naar Le Bonheur.
Au Revoir

• 21 Juni 2016 - 20:23

Wilma En Jet:

Hoi bikkels

Hier staat de hemelkaart nog open maar wij hebben dan wel n dak boven ons hoofd. Ik zou zeggen nu gaat het echt alleen de goeie kant op zon geen wind en geen plakacties meer !! We duimen voor jullie !!