vrijdag 10 juni 2016 Dag 01 - Reisverslag uit Neubourheim, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu vrijdag 10 juni 2016 Dag 01 - Reisverslag uit Neubourheim, Duitsland van Peter Osch - WaarBenJij.nu

vrijdag 10 juni 2016 Dag 01

Blijf op de hoogte en volg Peter

10 Juni 2016 | Duitsland, Neubourheim

Weert - Jülich 79,5 km

Vandaag begonnen aan ons avontuur. Ria kwam nog even langs om ons uit te zwaaien en broekenzalf te brengen voor de brillen. Ook had ze nog een leuke "opkikker" voor Els. Om 9:30 reden we de straat uit.
Eerste halteplaats was een terrasje in Roermond, heerlijk om met zo'n lekker weer even te zitten. Voorbij Vlodrop toch even een rijwielhandel in gegaan, om een nieuwe, goede fietsbroek voor Els te kopen. Na ook nog het zadel even recht gezet te hebben, was ze helemaal in de zevende fietshemel. Daarna voornamelijk de Roer gevolgd tot in Julich, over rustige wegen en fietspaden. Hier kregen we een compleet terrein voor ons zelf.
Even douchen en daarna een terrasje pikken en alle social media bijwerken. We moesten eens iets missen.
Later in Julich naar het stadsfeest geweest en een heerlijke pasta gegeten. Tenslotte nog een stuk Frankrijk - Roemenië gekeken.
Morgen de eerste beklimmingen.

• 11 Juni 2016 - 12:05

Peter Van Osta:

Gaan jullie nu via Vennbahn route of toch via de Eifel?
    Het verslag komt erg bekend voor en lijkt te gaan via de Eifel terwijl ik begreep dat jullie via de Vennbahn zouden gaan.
    Veel plezier onderweg.
    Groetjes,

Peter

• 11 Juni 2016 - 12:24

Willem En Marjo:

Hallo Peter en Els,

Appeltje eitje vandaag met de nieuwe fietsbroek van Els.

Succes.

Marjo en Willem

• 11 Juni 2016 - 19:18

Monique:

Nou n goede start gemaakt dus. En die zalf van Ria op de juiste plek smeren he....
    gelukkig dat er winkels zijn, die ene broek was al niet je van het. Op naar het volgende dagverslag.
    leve groet.

• 11 Juni 2016 - 19:30

Wim En José Korten :

Hallo Els en Peter,
    We gaan jullie ook volgen!
    Maar broekenzalf voor de brillen ... lachen hoor!
    Heel veel succes en zet m op, het wordt geweldig.
    Grt. Wim en José