Carpentras - Avignon 40,7 - Reisverslag uit Carpentras, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu Carpentras - Avignon 40,7 - Reisverslag uit Carpentras, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

Carpentras - Avignon 40,7

Blijf op de hoogte en volg Peter

03 Juni 2014 | Frankrijk, Carpentras

Vanmorgen weer vroeg op en brood gehaald. Opnieuw een dag met mooi weer. Vandaag een korte route zodat we genoeg tijd overhouden voor Avignon.
Vandaag nog af en toe heuveltjes, maar goed te doen en heerlijke zongerijpte aardbeien, zelf geoogst. In Pernes-les-Fontaines, even pauzeren met een slap duur kopje capucino €3,50.
Met nog een paar pauzes komen we rond vieren op camping Pont d'Avignon aan.
Vriendelijke ontvangst op de receptie, waar ik nog bekend was van mijn bezoek ,met Peter van Osta in 2010.
Daarna de stad verkennen, waarbij Els al vrij snel spijt had, dat we maar een dag konden blijven. Veel en mooie winkels, terrasje en monumenten. Rond 19:00 een leuk restaurantje gevonden en daarna een afzakkertje op de camping. Rond half tien begonnen daar een familie bandje nog wat klassiekers te spelen, leuk en gezellig