Beaupont-Arpaillargues(Uzes) 370 km - Reisverslag uit Arpaillargues-et-Aureillac, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu Beaupont-Arpaillargues(Uzes) 370 km - Reisverslag uit Arpaillargues-et-Aureillac, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

Beaupont-Arpaillargues(Uzes) 370 km

Blijf op de hoogte en volg Peter

31 Mei 2014 | Frankrijk, Arpaillargues-et-Aureillac

Vanmorgen lekker ontbeten en afscheid genomen van Gerda en Jos. Een voorspoedige reis naar Camping Mas de Rey in Uzes. Een ingeslapen camping, maar toch ons tentje opgezet en met de fiets omhoog naar Uzes. Een levendig Provençaals stadje met leuke terrassen en winkels. Terug op de camping onze Lidl maaltijd klaargemaakt en opgegeten. Voldeed prima. Een koffie bleek moeilijker te scoren en de poedermelk van onze tocht naar Berlijn bleek toch niet meer zo fris te zijn. Dus nog maar wat gelezen en vroeg naar bed.
Morgen begint het fietsen.

• 01 Juni 2014 - 13:54

Mien, Harrie & Stefan:

Ha vakantiegangers,

Dat ziet er goed uit zeg! Hier ook lekker zonnig en vanmiddag Stefan op bezoek.
    Veel fietsplezier, lekker genieten en veel drinken met dat weer ;-).