vrijdag 24 juni 2016 Dag 15 - Reisverslag uit Meyrieu-les-Étangs, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu vrijdag 24 juni 2016 Dag 15 - Reisverslag uit Meyrieu-les-Étangs, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

vrijdag 24 juni 2016 Dag 15

Door: Peter en Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

24 Juni 2016 | Frankrijk, Meyrieu-les-Étangs

Priay-Meyrieu les Etangs 77km

Vandaag weer heerlijk, bloedheet weer. We starten met een vlakke rit en schieten lekker op. Het landschap wordt al zuidelijker, de mais en de zonnebloemen zijn hier al veel verder en we zien de eerste beregeningsinstallaties in werking.
Bij Loyette gaan we over de Rhône en gebruiken we onze lunch aan de oever in de schaduw. Na 36km zijn we aan ons eindpunt aanbeland en we besluiten om er nog maar eens 40km bij te nemen. Het gaat zo lekker. En inderdaad, dat blijft ook zo tot 15 km voor onze volgende camping. Dan wordt het toch nog even klimmen en zijn we blij wanneer we weer een koud biertje bij onze bestemming kunnen nuttigen.
De camping Du Moulin, is heerlijk rustig gelegen aan een mooi meer en we kunnen ons maar net bedwingen om er in te springen. De komende dagen beloofd het weer goed te blijven met iets minder hogere temperaturen. Wel prettig want ook morgen zit er weer wat klimwerk aan te komen.
Solutation,
Els en Peter