donderdag 23 juni 2016 Dag 14 - Reisverslag uit Beaupont, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu donderdag 23 juni 2016 Dag 14 - Reisverslag uit Beaupont, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

donderdag 23 juni 2016 Dag 14

Door: Peter & Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Juni 2016 | Frankrijk, Beaupont

Van Le Bonheur/Beaupont - Priay 63 km

Peentjes zweten vandaag, maar niet zeuren we wilden mooi weer. Dus genoeg water mee en regelmatig drinken.
Vanmorgen weer afscheid genomen van Jos en Gerda en de overige gasten. Het was weer voortreffelijk en gezellig.
De weg naar Bourg-en-Bresse verdient niet de schoonheidsprijs, maar we komen wel goed vooruit. Bij Decathlon, scoren we een slaapmatje (€18 dus we zijn benieuwd hoe lang het houdt) en een fiets standaard. Even eten en dan verder terug naar de Groene Weg. Op de weg naar onze camping Escapade in Priay aan de Ain, hebben we aardig wat vals plat omhoog, dus we zijn blij dat we er weer zijn. Wat is een koud pilsje dan lekker.
Nog even de tent opzetten, standaard monteren, douchen en dan het dorp in. Het kruideniertje verkoopt alleen overlevings pakketten, dus we gaan maar voor een pizzeria en daarna lekker genieten van de zomeravond voor onze tent.
Au revoir.

• 23 Juni 2016 - 21:30

Theo:

Dag Peter en Els,
    Goed om te horen dat jullie al die nattigheid achter je gelaten hebt. Jullie vorderen met grote vastberadenheid gestaag. Gewoon blijven trappen dus, dan kom je nog eens ergens. Hopelijk blijven jullie interessante mensen ontmoeten en door mooie natuur fietsen. Pas op jullie zelf. Veel plezier.
    Met groet,
    Theo