maandag 20 juni 2016 Dag 11 - Reisverslag uit Marnay, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu maandag 20 juni 2016 Dag 11 - Reisverslag uit Marnay, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

maandag 20 juni 2016 Dag 11

Door: Peter & Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

20 Juni 2016 | Frankrijk, Marnay

Scey-Sur-Saône - Marnay 60 km

Vandaag een droge en zonnige dag tot een uur of 18:00 tenminste. Blijkbaar hebben we nog een kleine terugslag morgen, voordat de zomer voor ons losbarst. We komen vandaag veel fietsers van eerdere dagen tegen, erg gezellig.
De omgeving is weer prachtig, de rivier de Saône houdt ons lange tijd gezelschap. In Soing maken we een paar foto's van de befaamde miniatuur Eiffeltoren. Daarna gaat het verder naar het einde van deel 1 van de Groene Weg in Marnay.
De camping is pas 2 dagen weer open en de sporen van het water zijn nog her en der te zien. Ook ontmoeten we weer de meeste van de fietsers van de afgelopen dagen.
Na het eten de 3e plakbeurt, nu geen fietsband, maar mijn eigen slaapmatje. Helaas is er geen gat te vinden, hij lijkt wel poreus. Gelukkig kunnen we een dekbed lenen voor vannacht.
Morgen gaan we op weg naar Jos en Gerda Kleman van B&B Le Bonheur, waar we woensdag aankomen.
Au revoir.