woensdag 15 juni 2016 Dag 06 - Reisverslag uit Brulange, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu woensdag 15 juni 2016 Dag 06 - Reisverslag uit Brulange, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

woensdag 15 juni 2016 Dag 06

Door: Peter & Els

Blijf op de hoogte en volg Peter

15 Juni 2016 | Frankrijk, Brulange

Kedange sur Canner - Arraincourt Brulange 61 km

Vanmorgen bij het ontbijt nog even gekletst met 2 dames op de feit. Hadden gisteren maar liefst 30km door moeten fietsen voordat ze een hotel hadden. Druk meet EK en Luxemburgse arbeiders.
Vandaag maar 61 km te gaan, omdat ons hotel toch goed in de richting van de route lag, mazzeltje. Maar wat voor kilometers, hoogteverschillen niet meer dan tussen 100-300 meter, maar wel erg vaak op en neer. Eerst maar boodschappen doen bij de Aldi, want onderweg is niet veel te krijgen. Vandaag weer afwisselend weer, zon, buien, onweer en wind tegen, het begint te wennen. Ook het banden plakken begint te wennen, vandaag de 2e band moeten plakken.
De B&B waar we overnachten is een knus bijgebouw van een boerderij, die we delen met twee andere stellen. Een ouder stel heeft de mooiste verhalen over rugzak wandelen in Amerikaanse natuurparken, beren op afstand houden en gedroogd voedsel meenemen. Prachtig, dat gaan we dus volgend jaar doen.
WiFi is even een probleem in dit B&B, dus even paniek bij Els, maar ze houdt zich toch goed. Dan maar op de volgende kampeerplek in Luneville...