Arles - Saintes Maries de la Mer - Reisverslag uit Saintes-Maries-de-la-Mer, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu Arles - Saintes Maries de la Mer - Reisverslag uit Saintes-Maries-de-la-Mer, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

Arles - Saintes Maries de la Mer

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 Juni 2014 | Frankrijk, Saintes-Maries-de-la-Mer

Vannacht heerlijk geslapen in ons bedje. En een goed ontbijt op onze binnenplaats. Vandaag weer stralend weer en makkelijke rustige wegen door Camarque. Een mooi uitgestrekt landschap met rijstvelden, waterpartijen met flamingo's en ruige graslanden. Achterom bij een vuurtoren een leuke picknick plaats gevonden en wat gebuurt met twee Duitsers uit München. In Saintes Maries snel een mooi plekje gevonden op camping la Brise. Daarna naar het dorp, de zwarte Saintes Sara bezoeken en een originele Indalo (regenboog) aandenken gekocht voor Peter van Osta. Hadden we in 2010 geen tijd voor. 'S avonds nog even terug geweest , maar dan is het helemaal doods in het voorseizoen . En in het hoofdseizoen wil je daar helemaal niet zijn, puur toeristisch. Uiteindelijk toch nog een leuk lokaal kroegje gevonden en weer lekker geslapen.

• 06 Juni 2014 - 12:37

Theo:

Hoi,
    goed om te horen dat jullie het fietsen goed bevalt. Blijf genieten, wij werken wel! Houdoe en een bon vacances!

• 07 Juni 2014 - 20:10

Mien En Harry:

Dag Els en Peter,

Zo te lezen hebben jullie het naar jullie zin. Gefeliciteerd met jullie trouwdag. Hier is het erg warm, wel dertig graden. Dinsdag gaan we naar de verjaardag van Stefan, die wordt alweer 28 jaar.
    We drinken er eentje op jullie.

Groetjes,
    Harry en Mien