19/5 Jamogne-Varennes en argonne 92km (356) - Reisverslag uit Varennes-en-Argonne, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu 19/5 Jamogne-Varennes en argonne 92km (356) - Reisverslag uit Varennes-en-Argonne, Frankrijk van Peter Osch - WaarBenJij.nu

19/5 Jamogne-Varennes en argonne 92km (356)

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

19 Mei 2012 | Frankrijk, Varennes-en-Argonne

Vandaag de route ingekort van 157 naar 92 km. Heerlijk , vannacht nog regen maar later lekker zonnetje. Mooie afdaling naar de Abdij van Orval. Daar de eerste koffie. Door een mooi heuvellandschap naar Dun-sur-Meuse, waar we om 13:00 de eerste bakker vinden. Dus eindelijk ontbijt en lunch.
In romagne het american cemetery bezocht en bij het museum van Jean-Paul en Brigitte de Vries een koffie gedronken.
Varennes en Argonne goede, goedkope en gastvrije camping.
Om 19:00 uur Robin en Stefan met eten, Belgisch bier en smeerolie .
Voor Theo zit het avontuur er weer op, maandag weer voor de klas.
We zullen zijn gezelschap en kookkunsten missen.

• 19 Mei 2012 - 22:36

Petrov:

Mannen, het klinkt als meer dan behoorlijk afzien.
    De ergste pijn van mijn afzeggen is weg en ik zal jullie blijven volgen deze week.
    Geniet er van!

• 20 Mei 2012 - 07:36

Marleen Halfers:

Een heel enthousiaste Theo is teruggekomen. (Opgehaald door Stefan en Robin) Mooie omgeving, gezellig gezelschap, je behelpen. Een prachtige ervaring waarbij je je moet aanpassen aan de omstandigheden.

Succes Peters !

Groetjes Marleen

• 20 Mei 2012 - 16:12

Rob:

Klinkt goed! Vanaf nu dus met z'n tweeën de komende tijd. Veel plezier.

• 20 Mei 2012 - 16:14

Gerry:

Zelfs mij begint het weer te kriebelen als ik jullie verhalen lees. Ergens heb ik deze ervaringen ook nog op geslagen zitten merk ik nu. Geniet van jullie bijzondere reis en ik wens jullie veel zonneschijn, mooie ontmoetingen, lekkere afdalingen en veel plezier.

tot in Lille, ..
    groetjes Gerry