Klaar voor vertrek 16/5 - Reisverslag uit Weert, Nederland van Peter Osch - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek 16/5 - Reisverslag uit Weert, Nederland van Peter Osch - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek 16/5

Door: Peter van Osch

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Mei 2012 | Nederland, Weert

Stressen voor vertrek, nou niet echt leuk. Al weken druk op het werk en eigenlijk nog niet bezig geweest met onze tocht. Vroeg naar huis gegaan en nog een paar controles doen voor het werk en verrek de remote verbinding ligt eruit. Wat een gedoe weer. Tussen de soep en de macaroni maar even inpakken, hopelijk vergeet ik niets. Maar ook hier geldt, alles wat je thuis laat is meegenomen.
We vertrekken morgen in ieder geval met zijn vieren. De knie van Petrov (Peter Verheijen) gaat weer wat beter, voldoende om ons morgen een stuk op weg te helpen.
Misschien dat hij over drie dagen nog aan kan haken.
Morgenvroeg nog even gezellig met zijn allen ontbijten. Nou ja met zijn allen……., Ruurd en Floor zijn toch wel ontzettende watjes, dat ze het te vroeg vinden om op te staan.
Dadelijk nog even bij Annelies op de verjaardag nog wat moed indrinken en dan gaat het avontuur beginnen.
Alaaaaf

• 17 Mei 2012 - 06:53

Stefan:

Succes P's en T en tot zaterdag!

• 17 Mei 2012 - 09:59

Rob:

Heel veel plezier en succes!

• 17 Mei 2012 - 13:36

Ria:

Het ontbijt was Toppie; een goede bodem is gelegd! Aan de fiets zal het niet liggen......hou hem in indergeval recht.
    De billen zijn gesmeerd dus mannen....dat gaat zeker lukken.
    Heel veel succes en warme groetjes zeker voor de nacht.